Το 2026 θα είναι μια «καυτή» χρονιά σε όλα τα επίπεδα. Θυμηθείτε το...

Η κυβέρνηση «έβγαλε τα μάτια της μόνη της»: Οι πολίτες ταλαιπωρήθηκαν χωρίς να έχουν δει ούτε ρόδα από τρακτέρ

Το αγροτικό ζήτημα δεν κατεβαίνει με τίποτα από πρώτο θέμα της επικαιρότητας αλλά το αστείο είναι ότι δεν γίνεται αυτό λόγω των αγοτών αλλά λόγω της κυβέρνησης! Δεν είναι μόνο τα μπλόκα, ούτε και οι πολλές φορές ατυχείς παρεμβάσεις του αρμοδίου υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων -ο οποίος τη Δευτέρα δήλωσε ότι «δεν θυμάται» ποια είναι τα 4 αιτήματα των διαμαρτυρόμενων στα μπλόκα, είναι και η αδιανόητη ταλαιπωρία των εκδρομέων που είχαν προγραμματίσει να κάνουν γιορτές στην ηπειρωτική Ελλάδα και βλέπουν τον χρόνο του ταξιδιού τους να διπλασιάζεται ενώ οι οδηγοί και οι οικογένειές τους που επιβαίνουν στα σχεδόν ακινητοποιημένα αυτοκίνητα διασχίζουν κυριολεκτικά την ελληνική επαρχία χωριό το χωριό, χωματόδρομο τον χωματόδρομο. Το ωραίο όμως σε όλα αυτά είναι ότι όποιος ταξιδιώτης ερωτηθεί και ο οποίος έχει περάσει μία ολόκληρη μέρα στο αυτοκίνητο θα πει το εξής: «Δεν έχουμε δει ούτε μία ρόδα από τρακτέρ». Ξέρετε τι σημαίνει αυτό ε; Στο Μαξίμου τώρα μόλις άρχισαν να το συνειδητοποιούν.

Η κυβέρνηση κατάφερε το ακατόρθωτο: Έχει κρατήσει τους αγρότες στους δρόμους εν μέσω εορτών

Η κυβέρνηση κατάφερε το ακατόρθωτο: Έχει κρατήσει τους αγρότες στους δρόμους εν μέσω εορτών καθώς συμπληρώνουν ένα μήνα κινητοποιήσεων. Στην κυβέρνηση δεν έλεγαν πως δεν ήθελαν με τίποτα να παραμείνουν τα μπλόκα κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Θεοφανείων; Αυτό ακριβώς πέτυχαν με την συμπεριφορά τους απέναντι στους αγρότες και τους κτηνοτρόφους. Η πραγματικότητα είναι πως ο λόγος για τον οποίο παραμένουν δρόμους είναι γιατί δεν εμπιστεύονται αυτή την κυβέρνηση. Την θεωρούν ανήθικη και πως μόλις εγκαταλείψουν τα αγωνιστικά πόστα τους, απλώς θα τους ρίξουν. Να ξέρετε πως δεν τους άρεσε καθόλου το υπόγειο σχέδιο της κυβέρνησης να δημιουργηθεί ρήξη μεταξύ των αγροτών και της κοινωνίας, με τις ύπουλες παρεκτροπές των πολιτών από την αστυνομία, που τους εκδίωκαν από τις εθνικές οδούς και τους έστελναν σε καρόδορομους και σε λασπωμένες οδούς. Ειδικά από την στιγμή που οι ίδιοι είχαν υποσχεθεί στους πολίτες πως θα πραγματοποιούσαν τα ταξίδια τους χωρίς κανένα πρόβλημα. Να γνωρίζετε επίσης, ότι οι αγροτοκτηνοτρόφοι, είναι έξαλλοι και με τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ που παρουσίασαν εντελώς «ανάποδα» τον αγώνα τους, στηρίζοντας έτσι την κυβέρνηση. Άμα συνεχίσουν το ίδιο «βιολί», είναι ικανοί να μουλαρώσουν και να μείνουν μέχρι το... Πάσχα

Προβληματίζουν τους επαγγελματίες της εστίασης οι ανατιμήσεις της Coca Cola

Σοκ έχει προκληθεί στους επαγγελματίες της εστίασης απ’ τη σπουδή της Coca Cola Τρία Εψιλον να ανακοινώσει νέες ανατιμήσεις. Ο νέος τιμοκατάλογος κοινοποιήθηκε στις αρχές του μήνα και φαίνεται πως αποσκοπεί σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων στο τέλος της χρονιάς καθώς οι επαγγελματίες, όπως είναι αναμενόμενο, θα σπεύσουν να στοκάρουν με τις υφιστάμενες τιμές. Ισως γι' αυτό και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Σβέτλο Ατανάσοφ, έλεγε σε «πηγαδάκι», πριν από λίγες ημέρες στην ετήσια εκδήλωση της εταιρείας, πως δεν έχει κριθεί ακόμα τίποτα σε όρους πωλήσεων για την εταιρεία. Στο ράφι της λιανικής η εικόνα είναι διαφορετική καθώς οι πωλήσεις συνεχίζουν ανοδικά, μιας που και οι τουρίστες AirBnb τροφοδοτούν τη ζήτηση, παρά τις ανατιμήσεις. Ωστόσο το περιθώριο κέρδους στο ράφι δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτό στο εστιατόριο…

Mετά από τόσα χρόνια που οι Ιταλοί μόνο «τσεπώνουν» από τον ΟΣΕ αποφάσισαν να αγοράσουν 23 νέα τρένα

Η συμφωνία για την επένδυση της Hellenic Train με 23 σύγχρονα τρένα στο ελληνικό δίκτυο που ανακοινώθηκε χθες, είναι ουσιαστικά η πρώτη... υποχρέωση για τους Ιταλούς από τότε που πήραν τον ΟΣΕ. Μέχρι τώρα οι Ιταλοί μόνο «τσέπωναν» τα κέρδη και δεν πρόσφεραν απολύτως τίποτα. Ο Μητσοτάκης συζήτησε το θέμα προ εβδομάδος στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής στις Βρυξέλλες με τη Μελόνι, η οποία έδωσε και την τελική εντολή για να βάλουν οι Ιταλοί τα λεφτά. Επίσης, κρίσιμο ήταν ένα ραντεβού που έκανε ο αρμόδιος υπουργός Κυρανάκης που έτρεξε και τη διαπραγμάτευση με τον ομόλογό του Ματέο Σαλβίνι και τον αρμόδιο Επίτροπο της ΕΕ Απόστολο Τζιτζικώστα προ δύο εβδομάδων στις Βρυξέλλες. Η διαπραγμάτευση ήταν σύνθετη και βασική προτεραιότητα της ελληνικής πλευράς ήταν να ενσωματωθεί στη συμφωνία όρος καταγγελίας της σύμβασης, σε περίπτωση που οι Ιταλοί αθετήσουν τις υποσχέσεις τους για νέα τρένα. Έστω και καθυστερημένα αποφασίστηκε να μην είμαστε πλέον κορόιδα.