Σε έναν operator και «πακέτο» θα δοθούν τελικά τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια που μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025 θα βγουν από το Υπερταμείο προς παραχώρηση με διεθνή διαγωνισμό. Δηλαδή και στο «σφυρί» και ένας πάλι θα «φάει» όλη την «πίτα». Ήδη οι σύμβουλοι του διαγωνισμού έχουν πραγματοποιήσει αυτοψίες στο cluster των αεροδρομίων (Καρπάθου, Χίου, Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Λήμνου, Ιωαννίνων, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Ικαρίας, Κυθήρων, Λέρου, Σητείας, Νέας Αγχιάλου, Καλύμνου, Σκύρου, Σύρου, Αστυπάλαιας, Καστελλόριζου, Καστοριάς, Κάσου και Κοζάνης) για να διαπιστωθεί σε ποια κατάσταση βρίσκονται και ποιες ανάγκες υπάρχουν ώστε να δομηθεί το πλαίσιο του διαγωνισμού. Επίσης εξετάζεται ορισμένα να αξιοποιηθούν και ως cargo για μεταφορά εμπορευμάτων ή για πτήσεις charter. Παράλληλα, πρόθεση είναι το Υπερταμείο να διατηρήσει μετοχικό ποσοστό, όπως συνέβη στην περίπτωση του αερολιμένα Καλαμάτας. Υπάρχουν πάντως ακόμη εκκρεμότητες, λόγου χάρη με την ΥΠΑ, αλλά στο Υπερταμείο εκτιμούν πως στο τέλος του 2027 θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία παραχώρησης.