Δεύτερο «Σουέζ» για τους Αγγλογάλλους προδιαγράφεται στην Ουκρανία...

Μπράβο τύχη! – Ο Ανδρέας «Χασάπης» Στρατάκης κέρδισε το λαχείο τρείς φορές μέσα στο 2017!

Μία ενδιαφέρουσα είδηση προέκυψε για τον Ανδρέα Στρατάκη η αλλιώς «Χασάπη» που πήγε στην Εξεταστική Επιτροπή για να καταθέσει για τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Η έμμεση παραδοχή που έκανε κατά την εξέτασή του ότι τουλάχιστον τρεις φορές κέρδισε το «λαχείο» μέσα στο 2017 έκανε μεγάλη εντύπωση! Όχι μεταφορικά. Κυριολεκτικά. Το παραδέχτηκε στον Αλέξανδρο Καζαμία της Πλεύσης. Στην Ευαγγελία Λιακούλη του ΠΑΣΟΚ ότι κέρδισε ποσά από τυχερά παίγνια. Πότε; «Αν ισχύει, αφορά το έτος 2017» της απάντησε. Όταν μάλιστα έγινε η υπόμνηση ότι αυτός είναι τρόπος να καλυφθούν χρήματα από παράνομο πλουτισμό, ο μάρτυρας δεν απάντησε. Ωστόσο ήταν σίγουρος ότι οι πληροφορίες της κ. Λιακούλη είναι από την Κρήτη. «Ούτε στο Μαντείο των Δελφών πήγατε ούτε στην Πυθία πήγατε. Κάποιοι από το Ηράκλειο σας είπαν αυτό» υποστήριξε ο μάρτυρας και συνέχισε σε υποθετικό λόγο, λέγοντας «εγώ δεν κέρδισα ποτέ μου τίποτα, ποτέ, ποτέ, ούτε τον λήγοντα στο λαχείο ποτέ μου. Εάν είχε συμβεί, τα χρήματα είναι φορολογημένα, είναι νόμιμα, τελεία και παύλα». Μάλιστα όταν η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ τον ρώτησε αν έχει ελεγχθεί για αυτά τα ποσά από την Αρχή Ξεπλύματος Μαύρου Χρήματος, ο «Χασάπης» απάντησε «καλοδεχούμενη αλλά δεν πιστεύω, για να μην έχει έρθει ακόμα, μάλλον ξέρει τι συμβαίνει. Γιατί ούτε χατίρι μου κρατάει κανείς ούτε προσπαθεί κανείς να με προστατέψει. Σε έλεγχο δεν έχω μπει». https://youtu.be/aWqBbRQk_ro

2.000 ελληνόκτητα πλοία δήλωσαν «παρουσία» στην εκδήλωση της Κ.Γκιλφόιλ στον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος

Οι μεγαλύτεροι εφοπλιστές της χώρας έσπευσαν στην εκδήλωση του Propeller Club Port of Piraeus στον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος καθώς εκεί παρίστατο η Αμερικανίδα πρέσβης Κίμπερλι Γκιλφόιλ. Πάνω από 2.000 ελληνόκτητα πλοία εκπροσωπήθηκαν από τους Έλληνες εφοπλιστές που έδωσαν το «παρών» στην... άτυπη «σύνοδο κορυφής» της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας. Ανάμεσα στους ισχυρούς του ελληνικού εφοπλισμού που πέρασαν την είσοδο του ΝΟΕ, ξεχώρισαν ο Γιώργος Προκοπίου, ο πάντα δραστήριος καπετάν Παναγιώτης Τσάκος, η Αγγελική Φράγκου, ο Αριστείδης Πίττας, ο Χάρης Βαφειάς, ο Γιώργος Αγγελόπουλος, οι Αδελφοί Στεφάνου, ο Αλέξανδρος Χατζηπατέρας, ο Λέων Πατίτσας, ο Αθανάσιος Φειδάκης, ο Αντώνης Κομνηνός, η Μαριέλενα Προκοπίου,  ο Κωνσταντίνος Λάμψιας, ο Γιάννης Ξυλάς και ο Κώστας Δελαπόρτας. Η παρουσία τους, εν μέσω ενός περιβάλλοντος διεθνούς αβεβαιότητας, προσέδιδε ιδιαίτερη βαρύτητα. Στα «πηγαδάκια» κυριάρχησαν συζητήσεις για την αγορά ξηρού φορτίου, την πορεία των ναυλαγορών, τις επενδύσεις σε πράσινες τεχνολογίες, αλλά και το πώς οι νέες κρίσεις στην Ανατολική Μεσόγειο και τα θαλάσσια περάσματα επηρεάζουν τον σχεδιασμό των ελληνικών στόλων.Τα γεωπολιτικά σχόλια της Κίμπερλι Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσαν οι παρεμβάσεις της Γκίλφοϊλ, οι οποίες συζητήθηκαν έντονα. Με διπλωματική ακρίβεια, αλλά και εμφανείς υπαινιγμούς, αναφέρθηκε στη σημασία της Ελλάδας ως πυλώνα σταθερότητας στην Ανατολική Μεσόγειο και στις κρίσιμες θαλάσσιες οδούς που επηρεάζουν απευθείας τη διεθνή εμπορική ναυτιλία. Έκανε λόγο για την ανάγκη «ενισχυμένης συνεργασίας μεταξύ συμμάχων» απέναντι στις αναθεωρητικές δυνάμεις, υπογραμμίζοντας πως οι ελληνικών συμφερόντων στόλοι αποτελούν κρίσιμο παράγοντα για την ασφάλεια των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού. https://youtu.be/Op2czmVOTWU  

Γ.Προκοπίου: Ο εφοπλιστής που δεν καταλαβαίνει από «κυρώσεις» και μεταφέρει το ρωσικό πετρέλαιο στις ΗΠΑ

Τελικά, στον Γιώργο Προκοπίου προσκυνάνε όλοι και οι Αμερικανοί και οι Ρώσοι και το ελληνικό Δημόσιο. Τι θέλουμε να πούμε με αυτό. Τον γνωρίσαμε πριν από μερικά χρόνια στο εδώλιο του δικαστηρίου στα χρόνια των Μνημονίων όπου δικαζόταν για φοροδιαφυγή λόγω του ότι για κάθε ακίνητο που αγόραζε σε περιοχές «φιλέτα» της Ελλάδας, σε Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη κ.λ.π. τα έβαζε σε υπεράκτιες εταιρεία για να γλυτώνει τους φόρους. Εν συνεχεία μάθαμε από επίσημες ρωσικές πηγές ότι ένα πλοίο του ήταν το πρώτο που έπλευσε δια μέσου του Βόρειου παγωμένου Ωκεανού της Ρωσίας από το Μουρμάνσκ μέχρι τα ρωσικά λιμάνια του Ειρηνικού. https://youtu.be/jEYXCLpy-R4 Το επίτευγμα-γιατι περί επιτεύγματος πρόκειται-άνοιξε τον ρωσικό βόρειο διάδρομο που ήταν κλεισμένος επί χιλιάδες χρόνια λόγω πάγων. Από τότε ο Προκοπίου έγινε ο αγαπημένος άνθρωπος των Ρώσων και τα πλοία του χρησιμοποιούνται σε όλες τις μεταφορές ρωσικού πετρελαίου και LNG. Η έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία και κυρίως η επιβολή των κυρώσεων αποτέλεσε« χρυσή» ευκαιρία για τον ίδιο όπως και για όλους τους Έλληνες εφοπλιστές για να αποκομίσουν αμύθητα κέρδη. Το ότι οι Αμερικάνοι (ρεπορτάζ Wall Street Journal, NY Times) τον κατατάσσουν μαζί με τον Ανδρέα Μαρτίνo και Ι.Αλαφούζο σε βασικούς μοχλούς υποστήριξης της ρωσικής πολεμικής προσπάθειας μικρή σημασία έχει για τον ίδιο. Στο μεταξύ αγόρασε ολόκληρο το συγκρότημα του Αστέρα έναντι του μυθώδους ποσού του 1 δισ.ευρώ. Και πριν από αυτό είχε αναλάβει τα πολύπαθα ΕΝΑΕ τα οποία μπορεί να μην έχουν πάρει ναυπηγικό πρόγραμμα ακόμα από τις ΕΔ καθώς η κυβέρνηση είχε επιλέξει και οι τρεις φρεγάτες FDI να ναυπηγηθούν στην Γαλλία, αλλά «στέκονται καλά» με επισκευές πλοίων. Μέσα στο 2025 και σε πείσμα των διαμαρτυριών ορισμένων αμερικανικών κύκλων έχει φορτώσει έξι φορτία ρωσικού πετρελαίου αξίας 500 εκατ. δολαρίων τα οποία φορτία κατέληξαν στις ΗΠΑ είτε μέσω Ινδίας είτε μέσω άλλων προορισμών. Πριν 3 μέρες τον είδαμε να χορεύει συρτάκι με την Αμερικανίδα πρέσβη Κ.Γκιλφόιλ. Γιατί τα γράφουμε αυτά; Για να δείξουμε οι πόλεμοι και οι αντιπαραθέσεις προκαλούν δεινά μόνο στους απλούς ανθρώπους. Αυτοί που «έχουν τον τρόπο» τους είναι φίλοι με όλες τις πλευρές και γίνονται δισεκατομμυριούχοι. Το μόνο «κακό» που μπορούμε να καταλογίσουμε  στον Γ.Προκοπίου είναι ότι έχοντας αγοράσει περί τα 1.000 ακίνητα στην ακτογραμμή από Γλυφάδα μέχρι Βουλιαγμένη έχει σηκώσει στο «Θεό» τις τιμές και μαζί τις τιμές όχι μόνο των αγοραπωλησιών αλλά και των ενοικιάσεων ακινήτων.

Ο «φθόνος» των Γερμανών πολιτικών για την ελληνική οικονομία που «καλπάζει» με χρέος 407,88 δισ.€ κι άλλα ανέκδοτα

Εως και «φθόνο» νιώθουν οι Γερμανοί πολιτικοί για την Ελλάδα καθώς τώρα έχουν απέναντί τους ένα υπουργό Οικονομικών που «μπορεί να τους κοιτά στα… μάτια». Αυτά και άλλα ανέκδοτα αναφέρει το γερμανικού RND για μια οικονομία με χρέος 407,88 δισ. ευρώ όπως είχε διαμορφωθεί τον Αύγουστο! Το δημοσίευμα συνεχίζει λέγοντας πως «Τώρα, όμως, ο νυν υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης, μπορεί να σταθεί με ψηλά το κεφάλι απέναντι στον Γερμανό ομόλογό του, Λαρς Κλίνγκμπαϊλ», καθώς στις αποσκευές του δεν έχει αιτήματα βοήθειας, αλλά αριθμούς που θα μπορούσαν να προκαλέσουν φθόνο στο Βερολίνο»! Και συνεχίζει αναφέροντας: «Η ελληνική οικονομία αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς μετά το τέλος της πανδημίας, σχεδόν διπλάσια από τον μέσο όρο της ΕΕ». Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή «υπολογίζει για την Ελλάδα ανάπτυξη 2,2% και 1,7% για τα επόμενα δύο χρόνια», την ώρα που για τη Γερμανία η πρόβλεψη είναι 1,2%. Τι κρύβεται πίσω από την αναιμική ανάπτυξη που βασίζεται φυσικά στο Ταμείο Ανάκαμψης (αν εξαιρεθούν αυτοί οι πόροι υπάρχει υποανάπτυξη σχεδόν -1%): Η Ελλάδα υστερεί σε όρους αγοραστικής δύναμης όχι μόνο σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο αλλά και σε σχέση με τις φτωχότερες χώρες της Ε.Ε., με εξαίρεση τη Βουλγαρία. Η ελληνική κοινωνία μπορεί να αγοράσει λιγότερα με το ίδιο εισόδημα, κάτι που αντικατοπτρίζει και το πραγματικό επίπεδο ζωής. Αυτό σημαίνει ότι παρά το ονομαστικό ύψος των μισθών, ο Έλληνας εργαζόμενος είναι φτωχότερος στην καθημερινότητά του. Το κόστος ζωής παραμένει υψηλό, ενώ η φορολογική πίεση και η υποδομή των δημόσιων υπηρεσιών καταστρέφουν κάθε επενδυτική προοπτική. Και όχι μόνο: Υπερβολική γραφειοκρατία: Η επενδυτική δραστηριότητα συναντά συνεχώς εμπόδια, καθώς διαδικασίες που σε άλλες χώρες ολοκληρώνονται εντός ημερών, στην Ελλάδα μπορεί να διαρκέσουν μήνες ή χρόνια. Φορολογική επιβάρυνση: Οι υψηλοί φόροι στην εργασία και στις επιχειρήσεις λειτουργούν αποτρεπτικά τόσο για την ανάπτυξη όσο και για την προσέλκυση επενδύσεων. Μεγάλη εξάρτηση από τον δημόσιο τομέα: Η οικονομία δεν έχει καταφέρει να στηριχθεί σε έναν δυναμικό ιδιωτικό τομέα, ενώ ο κρατικός μηχανισμός παραμένει συχνά αναποτελεσματικός. Μείωση αγοραστικής δύναμης: Οι μισθοί παραμένουν χαμηλοί σε σχέση με το κόστος ζωής, οδηγώντας τη μεσαία τάξη σε συμπίεση και τα νοικοκυριά σε συνεχή ανασφάλεια. Μετανάστευση νέων: Χιλιάδες νέοι, συχνά υψηλής κατάρτισης, αναγκάστηκαν να φύγουν στο εξωτερικό για να βρουν αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας. Αβεβαιότητα και έλλειψη προοπτικής: Η συνεχής ανασφάλεια δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου δύσκολα σχεδιάζονται επενδύσεις, και ακόμη δυσκολότερα χτίζονται οικογένειες. Η δημογραφική κρίση, που απειλεί τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα της χώρας. Τραπεζικό σύστημα που δανείζει μόνο «σίγουρους». Ένα φορολογικό πλαίσιο που δεν αφήνει κανένα περιθώριο αναπνοής. Ένα νομοθετικό περιβάλλον στο οποίο η «σταθερότητα» είναι άγνωστη λέξη. Σε αυτή τη χώρα, το να επιχειρείς είναι απλά «ηρωισμός». Κατά τα λοιπά οι Γερμανοί «μας φθονούν για τις οικονομικές μας επιτυχίες»...